دیزل ژنراتور

Wiki Article

الکتروموتور پمپ مواد شیمیایی اتوماسیون صنعتی گیربکس پایپینگ ابزار دقیق برق صنعتی ژنراتور موتور برق کمپرسور پنوماتیک موتور تک بیرینگ هیدرولیک سیم و کابل ادوات و ماشین آلات کشاورزی ماشین آلات ساختمانی و راهسازی ماشین آلات دام و طیور و آبزیان ماشین آلات و تجهیزات نظافتی صنعتی تجهیزات شبکه روانکارها تهویه مطبوع تجهیزات معدنی گرمایش و موتورخانه سردخانه بالابر فن یا هواکش صنعتی تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب تجهیزات انتقال مواد و نیرو تجهیزات آتش نشانی تجهیزات امنیتی و نظارتی فیلتراسیون و تصفیه تجهیزات روشنایی دستگاه بسته بندی استخر، سونا و جکوزی ربات صنعتی تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی آسانسور ابزار آلات رنگ پاش و تجهیزات پاشش رنگ تجهیزات ساختمانی تجهیزات آشپزخانه صنعتی ماشین آلات تزریق پلاستیک تجهیزات تولید گاز صنعتی درباره فامکو

در استفاده از دستگاه‌های ژنراتور برق معمولا از اتاقک مخصوصی برای قرارگیری دستگاه در آن استفاده می‌شود، تا مجموع سیستم را از خطر عوامل جوی محفوظ نگاه دارد و مانع از ارتعاش صدای کارکردن موتور به محیط بیرونی شود.

 نوع گاورنرهای این سری از دیزل ژنراتورها به صورت الکتریکی می باشد. سیستم های خنک کننده موتور هم به صورت آب خنک می باشد.

سلام جناب زارع عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

در این محصولات، موتور دیزل پرکینز با ژنراتور مکالته ایتالیا کوپل می شود. ژنراتور مکالته نیز دارای کیفیت های ساخت بین المللی است و تمام قطعات و لوازم یدکی آن دارای گارانتی تیارا است.

البته، کانوپی دیزل ژنراتور می‌تواند به دفع گرمای تولیدشده توسط اجزای مختلف ژنراتور مثل موتور، آلترناتور و رادیاتور نیز کمک کند. آبیاران انواع کانوپی دیزل ژنراتور سایلنت و سوپرسایلنت را با قابلیت سفارشی‌سازی بر اساس نیازهای مشتری، به طور مستقیم و بدون واسطه، تولید و عرضه می‌کند.

پاسخ نظر سلام، برای یک خانه باغ برای زندگی کردن دائمی چه دیزل ژنراتوری پیشنهاد می کنید؟ قرار است برق به هیچ عنوان قطع نشود.

خدمات نگهداری و تامین قطعات حتی پس دیزل ژنراتور از اتمام دوره گارانتی نیز برای خریداران محصولات "آبیاران پویان آذر" برقرار است. تعمیر و نگهداری دیزل ژنراتور، فرآیندی مستمر است که در افزایش عمر مفید و کارکرد درست دستگاه ژنراتور نقش بسزایی ایفا می‌کند.

جمشید اللهویردی پور گفت: ۱۴۰۱-۱۱-۱۹ در ۱۷:۰۹ سلام و وقتتون بخیر جناب رضایی.

لطفا با خیال راحت به محصولات ما اعتماد کنید. دیزل ژنراتور خود را در همین صفحه انتخاب کنید. برای دیدن اطلاعات بیشتر محصول روی آن کلیک کنید. اگر دیزل ژنراتور مورد نظر شما در این صفحه پیدا نشد، نگران نباشید، ممکن است به صورت موقت از لیست فروش ما خارج شده باشد.

پاسخ نظر سلام، قیمت موتور دیزل و ژنراتور ۲۰ کاوا چند هست؟ ممنون.

مشخصات محصول مورد نظر خود را در صفحه تماس با ما برای ما ارسال فرمایید و بقیه کار را به مدیران فروش ما واگذار کنید.

به دلیل این که کم تر پیش می‌آید که دیزل ژنراتور در شرایط محیطی استاندارد کار کند، بنابراین با توجه به محل نصب دیزل ژنراتور معمولا مقادیر توان عملی قابل دستیابی کم تر از توان اعلام شده در کاتالوگ است.

ژنراتور در بین عموم مردم به تمام مولدهای برق ژنراتور گفته میشه. مثلا دیزل ژنراتور یا موتور برق

Report this wiki page