درمان افتادگی پلک

Wiki Article

محتوای پزشکی و درمانی منتشر شده در مجله زیبا بمان، برگرفته از منابع انگلیسی و فارسی می باشد و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارد و جایگزین درمان پزشکی نمی باشد. جهت طی روند درمانی به پزشک مراجعه نمایید.

جراحی زیبایی سینه جراحی سینه

به مدت دو تا سه روز پس از عمل باید از نگاه کردن به صفحه گوشی، لپ‌تاپ یا تلویزیون خودداری کنید. همچنین در این مدت نباید کتاب یا روزنامه بخوانید.

همین حالا جهت اطلاع از هزینه کاشت مو ، هزینه کاشت ابرو و هزینه هایفوتراپی و اخذ نوبت تماس حاصل فرمایید تا ما تجربه حس خوش زیبایی را به شما هدیه دهیم.

در صورت مشاهده چه عوارضی باید بلافاصله پزشک خود را مطلع کنید؟

اگر قصد انجام بلفاروپلاستی یا همان عمل پلک افتاده را دارید، ابتدا باید به متخصصین آنیل مراجعه کنید تا وضعیت شما را مورد بررسی قرار دهد و بتواند بهترین راهکار را به شما پیشنهاد دهند.

تخصص و تبحر پزشک لازمه ی تجربه ی یک عمل جراحی موفقیت آمیز و لذت بردن از نتایج ایده آل می باشد. همچنین تمام موارد ذکر شده با گذشت زمان قدم به قدم کاهش یافته و از بین می روند.

آیا با جراحی بلفاروپلاستی پلک پایین، سیاهی دور چشم برطرف می‌شود؟

در عمل بلفاروپلاستی بالا، جراح یک شکاف کوچک در پلک بالایی (جایی که پوست به شکل طبیعی چین خورده است) ایجاد می‌کند تا جای زخم را به حداقل برساند.

تقریباً هر عمل جراحی بلفاروپلاستی می تواند به صورت سرپایی انجام شود. بیماران باید یک نفر همراه داشته باشند تا او را تا رسیدن به منزل همراهی کنند و در حالت ایده آل برای یک یا دو روز در کنار آنها بمانند تا روند بهبودی را تسهیل شود.

به دلیل اینکه عمل جراحی پلک دارای پیچیدگی بسیار بالایی می باشد، انتخاب فوق تخصص جراحی پلک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. نداشتن سابقه، جراحی پلک تخصص و مهارت کافی پزشک، ممکن است خسارات جبران ناپذیری را به ارمغان آورد.

توصیه ما به شما این است که به مراکزی که با هزینه بسیار کم این کار را انجام می‌دهند اعتماد نکنید؛ زیرا این مراکز معمولا تجربه کافی برای این کار ندارند و تنها برای کسب تجربه، بلفاروپلاستی را با هزینه کم انجام می‌دهند.

به مدت دو تا سه هفته پس از انجام عمل، نباید ورزش‌هایی سنگین انجام دهید یا اجسام سنگین را بلند کنید.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

Report this wiki page